mspkittys

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Kitty - 21 maj 2011 21:53

  Hej det här är mina bonnies:Kawaii ♥ den regnbågsfärgade, sweatii ♥ den lila och lillan den rosa. Vi var på cafe och alla mina sötisar är helt glasstokiga och såklart fick de varsin glass. tyvärr ärlillan för liten så  hon fick nöja sig med att sitta i  itt knä och plötsligt gick det jättelätt att äta glass och min glass var borta ;)   Kmr komma ganska mycket inlägg med mina bonnies så hopps ni forsätter att följa min blöög.


/kitty

Av Kitty - 21 maj 2011 21:45

Nu är min dag förstörd!!! Jag har varit jätteglad för jag kommit igång så bra med min blogg men sen fick jag ett mail där det stod att jag först härmat kitty_love med namnet (jag heter kitty_love <3) fast när jag gjorde min gubbe visste jag nt att det var ngn som hette så. Sedan hade jag tydligen härmat hennes blogg (kittymsp) men azzå jag visste nt ens att hon hade en blogg elr vem hon va! Den som skickade mailet var inte kitty_love utan en som heter XxAlexiaXx och hon kallde mejj även j*vla hora och sa att jag skulle suga kuk!!!


Så förlåt kitty om du tycker det för ärligt talat visste jag nt!


Och du soms kicka mailet fattta att det finns hur många msp användare och det är svårt att inte härma ngn. Men självklart föröker jag att aldrig göra det!

Och en sak till du wehöver inte skicka mer mail till mig med taskigt innehåll för jag skiter i det.


/kitty

Av Kitty - 21 maj 2011 08:59

  Hej alla!

Som ni förstår har jag startat en ny blogg och jag hoppas ni ska tycka om och följa den. Jag kommer ha mycket olika saker som tex. veckans moviestar, veckans look och veckans film men det kmr jag berätta mer om sen. Jag vill även tack till mina syrra irl lollo cool <3 som hon heter på msp. Hon har hjälpt mig med headern och det är hon som e på bilden däruppe.


/kitty

Presentation


Hejhej Kitty_love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards